kisahkitew chepet

walaupun hidup kita selalu ceria macam SHIN CHAN tak semestinya kita tiada masalah macam NOBITA & DOREMON.Dalam hidup kita mesti selalu bekerjasama macam WONDERPETS agar kita tidak dapat masalah macam HAGEMARU....& kita mesti selalu jadi PENGHIBUR SAHABAT dalam suka & duka macam SPONGE BOB & PATRICK semoga kamu semua sentiasa senyum macam WOODY WOOD PACKER...Apa yang penting???KERJASAMA!!

Sunday, February 6, 2011

..malam ni aku rasa bowring sangat dah la kat luar hujan...apew nak buat pown aku xtauw la..dah mcm2 perkara yg aku buat tapi boring tu masih adew g...(tdr cara terakhir aku)..erm..aku pown xtauw napew aku skrg ni kerap rasa mcm ni...erm.hati aku kadang2 xdapat berkata apew2..aku mncari dan masih g mncari..
...adakah hati aku ni merindu kan seseorg..tapi sapew kalau aku rndu..napew aku nak rndu..wat pew nak rindu org tu?arkhhhhhhhhhhhhhhh..bosan la....tapi akhir nye betoi gak apew yg aku berfikir tu,,lepas jew aku jawab pangilan si DIE hati aku rasa senang dan tenang sangat..erm..rasa lega la.....rupanye baru aku tauw yg skrg ni aku merindui DIE..tapi aku hairan la kenapew aku merindui die..untuk apew..?mcm mana aku ley rindu die..
...erm..kalau ikot novel yg bnyak aku baca..saat2 mcm ni org panggil jatuh cinta..adakahh benar..huuhuh(aku xpernah tauw jatuh cinta)..aku renung seketika..mcm mana ley aku jatuh cinta..(gelak sorg)..aku pown xpercaya mcm mana perkara mcm ni ley adew pada aku..padahal aku bukanye yg jenis main kan perasaan pompuan..aku mmg takot nak berdepan ngan pompuan..(face 2 face mmg xla..)..apew lagi kalau aku nak ambik hati seorg perempuan tu..erm..xpernah g aku buat dalam dairi kehidupan aku....aku mulai ragu ngan diri aku sendiri..aku termenung jauh(naik juling mata)mcm mana perkara ni ley adew dalam diri aku..sedangkan aku memag seorg yg pemalu ngan pompuan(puji diri)aku pown tergelak seorg diri..(ketawa besar aku)..tp bilew aku fikir2 balik erm...dah sampai masanye untuk aku knl erti semua ni..bilew g aku nak belajar bendew2 mcm ni..ni la masanye....tolong beri aku peluang erk..kawan2..thank....

No comments: