kisahkitew chepet

walaupun hidup kita selalu ceria macam SHIN CHAN tak semestinya kita tiada masalah macam NOBITA & DOREMON.Dalam hidup kita mesti selalu bekerjasama macam WONDERPETS agar kita tidak dapat masalah macam HAGEMARU....& kita mesti selalu jadi PENGHIBUR SAHABAT dalam suka & duka macam SPONGE BOB & PATRICK semoga kamu semua sentiasa senyum macam WOODY WOOD PACKER...Apa yang penting???KERJASAMA!!

Wednesday, December 31, 2014

#Duaribuempatbelas

Selamat tinggal 2014...apapun aku bersyukur kehadrat ilahi kerana memberi peluang aku merasa 2014 selama 365...
    Kehidupan budak mata kecik ni sama seperti org lain dan x banyak berubah caranya...pelbagai dugaan dan cabaran ditempuhi sepanjang tahun...kegembiraan di kongsi bersama dan kesepian dan kesedihan hanya untuk  diri sendiri....
Aku sembunyikan sebak disebalik senyuman
Aku tunjukan kegembiraan untuk tutup kesedihan
Hidup ni 'simple'kita kenal diri kita dan kita berdiri atas tapak kaki kita sendiri..walau ape terjadi jgn lupa diri kerana kita sentiasa diperhati oleh ILAHI..
    

Aku pon pelik dengan diri sendiri...xpernah ada azam tp hanya yg aku tahu aku nak apa yg aku nak,xkira dengan ape cara pon...

  Setiap hari adalah satu pengajaran yg baru untuk kehidupan kita dimasa akan datang..
RAMAI KAWAN2 KU TELAH HILANG
   Terlebih dahulu nak ucapan kat kawan2
TANIAH KEPADA MEREKA YG SUDAH DIGELARKAN SUAMI ISTERI
   Tahun 2014 ni ramai diantara kawan2 yg dah berjaya menaiki pelamin sendiri..berebut2 kad jemputan dihantar kat tangan ni,sampai x tahu nak pergi yg mana satu..
      Taniah YANA dan pasangan
    Taniah WANI(mama) dan pasangan
Taniah ikbar dan psangan..sory dtg tangan kosong..
Gembira aku tngok korg dah pown berjaya digelarkan suami isteri yg SAH..
Taniah mY idola FIQ dan pasangan..
Air mata aku hampir jatuh bila aku menjejakan kaki aku ke kenduri fiq ni..xtau laa kenapa tetiba rasa sebak sangat2 bila mata aku melihat dia menjadi penganti..mungkin fikiran aku terlalu berfikir...********
Majlis raja sehari afiq dan IRA...betol ke wei korg kawen ni?
Adakala mcm xpercaya bila tgok kekawan bersanding atas pelamin...terasa mcm masih bermimpi di tengah hari...selalu korg melepak ngn aku teriba korg kawen..hahahaha
Ape pown taniah pada semua yg telah mendirikan rumah tangan....

Tp aku masih lagi ada kekawan yg bujang dan suka buat aku ketawa sampai boleh pecah hulu hati aku...sentiasa ada bile aku memelukan dan yg paling best RIANG RIA xkira mana tempat...thanx a lot terutama Kat AFZAN
   MOGA 2015 yg menjelma ni menjadi lebih baik dan lebih banyak gembira dari luka lara....,

No comments: